Звіт директора школи за 2019-2020 начальний рік

01.07.2020

КЕРУВАТИ - ЦЕ ВЕСТИ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТА УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВИ ДО УСПІХУ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ.

Основна діяльність НВК спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти згідно зі ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», власного Статуту, інших нормативних документів, що не суперечать законодаству України в галузі освіти.

Ми прагнемо збудувати школу рівних можливостей для всіх; школу в якій навчаються поряд обдаровані діти в тій чи іншій галузі та «звичайні»; школу, яка буде намагатися дати можливості для розвитку кожній дитині та розвинути її так, щоб вона була успішною в житті. Тобто щоб дитина, навчаючись в школі, змогла набути всі життєві компетенції в тому обсязі, в якому вони їй потрібні для її успішного становлення.

Сучасна школа - великий і складний механізм, належна робота якого забезпечується великою кількістю служб і участю в них педагогічних працівників.  У повсякденному житті кожен із нас, зрозуміло, порізному несе міру відповідальності перед суспільством за те, яку освіту дає наша школа.

Робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію оновних завдань:

•організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної науки, органічного зв'язку з національною історією, культурою, традиціями;

•утвердження української мови як державної мови, залучення до здобутків української та  світової культури;

•створення коллективу вчителів-однодумців, формування взаємин «учитель - учень», «учень - учень», «учитель - учитель», «учитель -  батьки -  учень»  на  гуманістичних  засадах;

•забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями навчальними  програмами  розвитку  творчої  обдарованості  учнів;

•організація  обов'язкової пошуково-дослідницької роботи  всіх учасників  освітнього  процесу;

•органічне  поєднання  класно-урочної  системи  із  груповою  та індивідуальною  самостійною  роботою  учнів;

•можливість  вибору  учнями  факультативів,  гуртків, занять за інтересами.

Головною метою освіти в навчальному закладі  є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на  високі  моральні  цінності.

Загальна інформація про НВК

Управління та фінансування навчального закладу здійснюється відділом освіти Піщанської РДА Вінницької області, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1996 році. У 2019-2020 навчальному році нараховується 15педагогічних працівників ( з них-2 сумісники) і 2 вихователі ДНЗ. В закладі 9 працівників з числа обслуговуючого персоналу. У НВК в цьому році навчалося 43 учні та 11визованців ДНЗ. Середня наповнюваність класів становить 6 учнів. У початковій школі 4 класи;

Кадрове забезпечення

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.У 2019/2020 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%.

Забезпечення обов'язковою освітою

Вся діяльність педагогічного колективу НВК «ЗОШ І-ІІ ст.. - ДНЗ» с. Ставки спрямовується на забезпечення пізнавальної діяльності, становлення і розвиток виховної системи у школі, науково - методичній роботі з педкадрами, співпраці освітнього закладу із сім'єю, позашкільними і громадськими організаціями з метою розвитку особистості школярів.

В основу діяльності НВК покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України

Закони України:

· Укази Президента України:

· Постанови Кабінету Міністрів України:

· Постанова Головного державного санітарного лікаря України

· Накази Міністерства освіти і науки України

· Перелік навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки для використання в початкових класах та основній школі.

· Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів.

· Інші акти законодавства в галузі освіти у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

  • Статут школи.
  • Педагогічний колектив школи спрямовує свої зусилля на реалізацію проблеми: : «Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів роботи, наступності у навчально-виховному процесі», шукаючи шляхи впровадження інноваційних наукових надбань педагогіки та психології в життя.

А саме завдання:

  • підвищення результативності навчально-виховного процесу;
  • підвищення професійної майстерності та розвиток творчості членів колективу;
  • збереження контингенту учнів у класах;
  • задоволення потреб талановитої та обдарованої молоді;
  • здійснення диференційованого підходу до вибору форм і засобів навчання;
  • підвищення якості освітньої підготовки учнів школи відповідно до державних стандартів, розвиток учнівської компетентності.

Сьогодні, говорячи про спрямованість освіти на приведення її у відповідність до європейських стандартів, потреб сучасного життя, ми бачимо ряд проблем, які потребують термінового вирішення як на місцевому, так і на державному рівні.

Зусилля педагогічного колективу НВК були спрямовані на виконання завдань, визначених у вище названих документах: формування життєвонеобхідних орієнтацій, збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців, формування в учнів бажання і уміння вчитись, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, різнобічний розвиток особистості школярів на основі виявлення їх задатків і здібностей, стимулювання їх самоосвітньої діяльності, виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до самої себе і навколишнього світу.

Педагогічний колектив працює у тісній співдружності з батьками. У школі діє батьківське самоврядування, профспілковий комітет, рада НВК, які постійно діють.

Щорічно розділяють функціональні обов'язки між членами адміністрації, розроблені та доведені до працівників школи посадові інструкції, оформлені відповідно до вимог.

Розроблені і діють Правила для учнів.

Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівського самоврядування, вчителями.

На кінець року 10 учнів із 43 були нагороджені Похвальними листами.

Методична робота

На виконання завдань розвитку національної освіти, реалізації Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Державної програми «Вчитель», відповідно до плану роботи навчального закладу та з метою підвищення рівня педагогічної компетенції педагогічних працівників, результативності методичної роботи та навчально-виховного процесу, інформаційно-методичного забезпечення діяльності педагогічного колективу методична робота навчального закладу була спрямована на опрацювання шкільної методичної теми «Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу».

Шкільний методичний кабінет координує науково-методичну роботу, яка складається з 6 методичних об'єднань.

5 педагогів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та 3 звання «старший вчитель», 3 вчителі - 1 категорії, 2- ІІ категорії, 5-«спеціаліст».

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників під час проходження фахових курсів у 2019/2020 навчальному році виконано.

Атестаційною комісією НВК в 2019-2020 навчальному році було атестовано 4 педагогічних працівники навчального закладу, 1 бібліотекар.

За 2019/2020 навчальний рік проведено понад 35 колективних форм методичної роботи як засідань ШМО, нарад при директорові, педагогічних рад, методичних оперативок.

Значна увага приділялась розвитку інформаційно-комунікаційних компе

тентностей педагогів. У 2019-2020 навчальному році учителі проводили

відкриті уроки з використанням ІКТ. Було проведено 26 відкритих уроків , де продемонстрували різні форми та методи роботи з використанням проектних технологій, презентацій,різних видів діяльності.

Вчителі школи постійно відвідували районні семінари з предметів, адміністрація школи брала участь у районних семінарах з актуальних управлінських питань, інструтивно-методичних нарадах, різних видах консультацій.

Важливою складовою діяльності навчального закладу є пошук, виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду у практику діяльності навчального закладу.

У НВК проводиться робота з обдарованими дітьми. Учениця 7 класу Паращук Альона нагороджена грамотою Департаменту освіти та науки Вінницької

облдерадміністації за участь в краєзнавчому конкурсі у номінації «Пером публіциста », та посіла ІІ місце на ІІ етапі у Міжнародному конкурсі ім. Петра Яцика з української мови, Рубанська Олександра (5 клас ) - ІІ місце у районному конкурсі ім. П.Яцика , Паращук Альона - ІІ місце з математики у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад .

Учні нашого НВК приймали участь у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах : «Кенгуру», «Соняшник», у І та ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад.

Серед різних конкурсів районного рівня наші учні були активними учасниками .

Велика увага приділялась національно-патріотичному та військово-патріотичному вихованню, де учні брали активну участь у різних конкурсах та заходах. Проводили зустрічі з учасниками АТО, займалися волонтерською діяльністю.

У навчальному закладі розроблені заходи щодо практичного впровадження Основних орієнтирів виховання учнів 1-9-х класів. Головна увага була спрямована на формування в учнів активної життєвої позиції, на збереження життя і здоров'я дітей, на виховання моральності і культури поведінки.

У НВК діє кімната народознавства, створено кімнату бойової слави, експозиція якої постійно поповнюється відповідно героїчних подій останнього часу, щодо інформації про учасників АТО та волонтерів. Засобами змісту навчальних предметів, в першу чергу таких як українська література, історія, правознавство відбувається формування якостей особистості, що характеризується ціннісним ставленням до сустільства, держави.

Для пропагування та виховання дітей і молоді на кращих зразках героїчної історії країни, славних бойових і трудових традиціях у кожному класі проводилися уроки мужності, зустрічі, вечори пам'яті, конкурси творчих робіт, виховні години з вивченням та популяризації національної історії, державної символіки.

Педагоги постійно працюють з дітьми девіантної поведінки та їх батьками.. Дітей із сімей "групи ризику" залучають до гурткової роботи та занять у спортивних секціях.

Початкова освіта.

У 2019/2020 н.р. учителі початкових класів навчального закладу працювали за оновленими навчальними програмами початкової школи , якими передбачені різні форми методичної роботи, використання інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення особистісного, соціального та інтелектуального розвитку учителя й учня, інтегровані уроки. Програми спрямовані на розвантаження учнів.

Перехід початкової школи на новий зміст навчання здійснювався через систему семінарів-практикумів, консультувань, круглих столів, засідань шкільних та районних методичних об'єднань. У навчальному закладі постійно проводилися засідання ШМО, відкриті уроки вчителів початкових класів.

Навчальний процес у початковій школі спрямований на досягнення результатів навчання учнів початкових класів через формування ключових і предметних компетентностей. Під час навчання у 1та 2 класі домінуючими є ігрові форми діяльності.

При складанні розкладів уроків класні керівники навчального закладу дотримуються оптимального співвідношення навчального навантаження протягом дня, тижня з урахуванням психологічних та фізичних можливостей першокласників. Четвер у розкладі - розвантажувальний день. Навчальні досягнення учнів 1-ого та 2-го класів з усіх навчальних предметів не оцінюються в балах, а підлягають вербальному оцінюванню. Наприкінці навчального року учням 1-2 класі видано сертифікати .

Аналіз проведеної роботи свідчить про достатній рівень підготовки педагогів навчального закладу до реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти та нових навчальних програм.

Пріоритетними завданнями роботи шкільного бібліотекаря є якісне оновлювання бібліотечного фонду. У бібліотеці проводяться постійно діючі виставки.

Комп'ютерну техніку у навчально-виховному процесі використовують всі вчителі . НВК працює в інформаційній системі управління освітою (ІСУО)» , всі звіти подаються вчасно.

Але поряд з тим є завдання, які потребують вирішення:

  • підвищення результативності участі педагогічних працівників у фахових конкурсах;
  • популяризація передового педагогічного досвіду у фахових виданнях, педагогічній пресі, ЗМІ;
  • оптимізація форм проведення та кількості масових заходів з педагогічними працівниками;
  • використання ІКТ для проведення різних форм методичної роботи;
  • ефективне використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій;
  • оновлення матеріально-технічної та методичної бази;
  • зміна підходів у роботі педагогів з батьківською громадськістю;
  • підвищення ефективності просвітницької роботи з сім'ями щодо виховання здорової дитини, профілактики захворювань та їх ускладнень, створення здоров'язберігаючого середовища вдома.

У навчальному закладі розроблені заходи щодо практичного впровадження Основних орієнтирів виховання учнів 1-11-х класів. Головна увага була спрямована на формування в учнів активної життєвої позиції, на збереження життя і здоров'я дітей, на виховання моральності і культури поведінки.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників НВК дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога - це досягнення дітей в опануванні його предмета. Тому кожному педагогу варто замислитися про результати своєї праці.

Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 8 засідань педагогічної ради. Наради при директору проводилися щомісяця, інструктивні наради щотижня.

Виховна та позакласна робота

Виховання - багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо.

Метою виховної роботи НВК є виховання громадянина України - носія цінностей та загальнолюдських надбань.

Виховна система школи передбачає реалізацію наступних завдань:

  • Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.
  • Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, й підготовка до свідомого вибору професії.
  • Фізичне удосконалення, зміцнення здоров'я й формування в учнів санітарно-гігієнічної культури.
  • Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.
  • Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани класних керівників, які були затверджені на засіданні методичного об'єднання класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання передбачені «Основними орієнтирами виховання учнів 1 - 11 класів» та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи закладу, педагогічний колектив протягом 2019 - 2020 навчального року організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу в усіх її напрямках.

Реалізація основних завдань і принципів громадянського виховання здійснювалась в ряді пріоритетних напрямків.

Ціннісне ставлення до суспільства і держави:

  • Проведення Дня партизанської слави 1-8 клас.
  • Усний журнал «Моя рідна Україна. Пам'ятні місця Вінниччини»(8клас);
  • година спілкування «Моя вишнева Україна» (5 клас);
  • година спілкування «Моя Україна демократична і вільна, я з нею пов'язую долю свою» (7 клас);
  • Святкова програма до Дня козацтва - 1-8 класи
  • Лінійка «День пам'яті жертв голодомору та політичних репресій» (1-8 клас);

Ціннісне ставлення до себе:

  • усний журнал «Здоров'я - найвища цінність» (8 клас);
  • бесіда «Життя дається лише раз» (5 клас);
  • відверта розмова «Як я виконую правила для учнів» (1-4 клас);
  • відверта розмова « Культурна людина. Яка вона?» (7клас);
  • дискусія «Права людини у традиціях українського народу» (7 клас);
  • круглий стіл «Зроби свій вибір на користь здоров`ю» (3 клас);
  • година спілкування «Режим дня і харчування» (8 клас);
  • конкурс «Права дитини в малюнках» (1-5 клас);
  • година спілкування «Поважай життя кожної людини» (7 клас);

Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей:

  • година спілкування»Традиції моєї родини» (3 клас);
  • виховна година «Ми роду козацького нащадки» (5клас)
  • тренінг «Всі добрі справи починаються з сім`ї» (4клас);
  • година спілкування «Традиції моєї сім'ї» (8 клас);
  • свято «Від родини йде життя людини» (7 клас).

Ціннісне ставлення до природи:

  • акція «Годівничка» (1-4 клас);
  • усний журнал «Природа рідного краю» (8 клас);
  • вікторина «У царстві живої природи» (4 клас);
  • конкурс «Вироби з природнього матеріалу » (5-8 класи);

Ціннісне ставлення до праці:

  • трудовий десант «Ти господар у своїй школі» (3-8 класи);
  • круглий стіл «Професія-це серйозно» (8клас);
  • виховна година «Навчання та праця -обов'язки кожного» (7 клас);

трудовий десант «Догляд за кімнатними рослинами» (1-4 клас);

Ціннісне ставлення до мистецтва:

  • Вистава «Чарівна осінь» (1-4 класи)
  • Свято «Новорічна казка» (1-8 клас);
  • конкурс малюнків «Моє щасливе дитинство» (1-8клас);
  • ярмарка -виставка «Дарунки осені» (1-8 клас).

Робота учнівського самоврядування

У НВК діє учнівське самоврядування. З метою зміцнення учнівського колективу, розвитку громадської активності учнів, забезпечення якості кожного з них в управлінні справами класу, школи налагоджено роботу з учнівського комітету та комісій: навчальної, дисципліни і порядку, культмасової, збереження шкільного майна. Відзначити в цьому навчальному році потрібно президента республіки «Крок» Рейвач Крістіну та інших учнів, які активно включалися в проведення різних заходів у школі.

Правовиховна робота.

Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні.У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні класні години

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- відвідування проблемних сімей вдома.

Протягом  року  велика  увага  приділяється  превентивному  вихованню,  а  саме:  вивченню  Конституції  України,  Конвенції  ООН  про права  дитини, проведенню  місячника  «Увага! Діти на  дорозі!»,  декаді  правознавства  та  профілактики  правопорушень. У НВК діє РП правопорушень.

Контрольно-аналітична робота

Контрольно-аналітична робота є невід'ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:

- вчителів, що атестуються;

- стан ведення учнівських зошитів;

- стан ведення щоденників учнів 3-8 класів;

- стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;

- виконання навчальних програм та планів;

- перевірка навичок читання;

- організація повторення навчального матеріалу з предметів іваріантної складової;

- директорські контрольні роботи;

- підготовка до ДПА.

Результати перевірки були висвітлені в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.

Соціальний захист

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. 2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально незахищених категорій.

Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів та працівників НВК організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.

Відповідно до результатів проби Руф'є , учнів віднесено до початкової та основної групи . Щорічно проходять медичний огляд працівники навчального закладу у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у НВК. Організація харчування учнів та вихованців закладу регламентується законами України.

У 2019-2020 н.р. для учнів 1 - 8 класів проводилися різні оздоровчі заходи: День здоров'я, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, пропаганду здорового способу життя, виступи шкільної медсестри на батьківських зборах, у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню житя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці.

.Також у приміщенні НВК розміщено стенди по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації. Контроль за проведенням інструктажів перед екскурсіями, поїздками, змаганнями покладений на заступника з НВР, яка фіксує їх у спеціальному журналі.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля НВК прийнята в експлуатацію у 1996 році. Адміністрація НВК разом із колективом вчителів та батьків працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в належному стані. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам НВК. Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиту школою електроенергію та опалення. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими стендами. Завдяки активній підтримці ПАТ «ПЛАЗМАК» смт. Рудниця проведено заміну теплотраси на суму 25 тисяч гривень. Для дитячого садочка закуплено стінку на суму 5 тис. грн..,тюль - 3 тисячі гривень (спонсорські кошти). За кошти місцевого бюджету придбано холодильник - 10000 грн. Відремонтовано кладову кімнату у шкільній їдальні: пошпакльовано та пофарбовано стіни та викладено плиткою підлогу на суму 3 тисячі гривень(спонсорські кошти). На кошти благодійної допомоги поміняно труби на поліпропіленові та крани - 400грн. , створили кімнату розвантаження та кімнату самоврядування - 1500 грн. Замінено світильники у шкільній їдальні- 1000 грн. , поремонтовано водогін у ДНЗ та зливні бачки. За рахунок перенаправлення коштів з харчування вихованців ДНЗ у сумі 6 тисяч гривень відділом освіти закуплено фарби та цемент для проведення ремонтних робіт у дитячому садочку (ремонт сходів, підвіконників, малярні роботи в ігровій кімнаті, спальні та на дитячому майданчику). За виділені кошти у сумі 3тисячі 800грн. (відділ освіти)закуплено фарби та проведено ремонт у вчительській , кабінеті інформатики та математики. Пофарбовано та полаковано поручні на центральних сходах та лавочки на шкільномуподвір'ї, поновлено панель у коридорі . Закуплено сільською радою бойлер - 1500 гривень. Ощищено територію школи та шкільний садок від чагарів. Подвір'я школи окультурюється квітниками, висаджено сосни. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

Заплановано (за наявності коштів) зробити ремонт фасаду старої будівлі школи, замінити потрісканий шифер.

Проблемою залишається ремонт старої будівлі школи через брак коштів. Будівлі 200 років (в минулому - панський маєток). Дирекція школи намагатиметься використати для цього всі можливі резерви, спонсорські та позабюджетні кошти, щоб хоч частково зупинити руйнацію.

Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу

та їх раціональне використання

Робота Ради школи

До управління з правами школи залучені батьки. У школі діє Рада в кожному, класі є батьківський комітет. Головою Ради школи є Шигида Г.М., яка є учасником педагогічної Ради, запрошувалась постійно на відкриті заходи та уроки вчителів, що атестувались.

І педагоги, і учні,і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки.

Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалось нам всім разом.

Плекаю надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань. Нехай щастить нам всім, а рідна школа стане справжньою школою радості.

Аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Указу Президента України від 07.02.2008р. №109 /2008 у НВК відбувався прийом громадян членами адміністрації школи та особисто мною, згідно з графіком (середа 9:00-16:00).

Збільшилася кількість усних звернень батьків до адміністрації НВК щодо освітнього процесу (незадоволення дистанційним навчанням) .

Управлінська діяльність

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Має надію, що НВК буде підключено до мережі Інтернет, що полегшить роботу. Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідно їхній кваліфікації і характеру роботи. Створюю необхідні умови для самореалізації та творчості кожного вчителя.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Дуже хочу всім подякувати за підтримку та розуміння!

Умови досягнення головних завдань НВК

Найважливішою умовою досягнення головних завдань школи є комплексне вирішення проблем, пов`язаних зі структурою освіти, її змістом, науково-методичним, фінансовим, матеріально-технічним забезпеченням, а саме:

- розвиток системи освіти як національної (філософія освіти, принципи, зміст);

- демократизація системи освіти; - орієнтація науково-методичної роботи вчителів на реалізацію сучасних ефективних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду, яка забезпечує широку інтеграцію з освітніми системами України та зарубіжних країн;

- створення оптимальних умов для розвитку інтересів, здібностей, творчості, виходячи із завдань програми «Обдаровані діти»;

- створення в педагогічному колективі умов для креативної діяльності, атмосфери творчості, пошуку нових ідей у модернізації форм, методів і способів освітнього процесу шляхом науково-педагогічного та інформаційного забезпечення;

- забезпечення НВК сучасним комп`ютерним обладнанням і програмами;

Складовими частинами єдиної педагогічної теми є:

В управлінні:

- створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності;

- підвищення рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;

- сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів; активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;

- забезпечення ефективних умов для особистісного і професійного зростання особистості педагога, досягнення ним вершин розвитку педагогічної діяльності.

У навчанні:

- реалізація принципу наступності у розвитку загальної освіти у зв'язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;

- посилення здоров'язберігаючого аспекту навчально-виховного процесу шляхом активного використання певних технологій;

- управління результатами та якістю навчання;

- удосконалення системи роботи з обдарованим учнями;

У вихованні:

- виховання потреби здорового способу життя;

- педагогічна підтримка духовного, морального зростання школярів;

- оптимізація співпраці педагогів та батьків НВК;

- розвиток активної розважально-пізнавальної діяльності учнів у позаурочний час;

- соціальний захист та створення оптимальних умов навчання обдарованої молоді;

- орієнтація виховної діяльності навчального закладу на реалізацію патріотичної складової;

- оптимізація діяльності щодо попередження правопорушень, негативних проявів у молодіжному середовищі;

- активізація правового виховання;

Адміністрація працює над створенням умов для використання інформаційно-комунікаційних технологій як у навчальному процесі, так і в управлінській діяльності. Пріоритетним завданням у новому навчальному році є підняття рівня комп'ютерної грамотності кожного вчителя та ефективне використання комп'ютерної техніки в навчально-виховному процесі.

На мою думку у НВК створені умови для учнів, які бажають вчитись, які мають мотивацію до навчання.

Висловлюю щиру подяку за співпрацю всім: учителям - за творчість, за любов до своєї професії, батькам, спонсорам та благодійникам - за розуміння, підтримку і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю, технічному персоналу за їх щоденну працю, за чистоту в навчальному закладі та на території школи.

Бо «Школа ,- як сказав В. Сухомлинський,- це тонкий і чутливий музичний інструмент , який творить мелодію людської гармонії , що впливає на думку кожного вихованця , але творить тоді , коли інструмент добре настроєний». Тож будемо разом вкладати максимум зусиль , щоб добре його настроїти ,забезпечити учням міцні знання.

© 2020 КЗ "Cтавківська гімназія" Піщанської селищної ради
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати